Nopea ja ilmainen toimitus DB Schenkerin kautta yli 100€ ostoksiin !

Yli 50€ tilauksiin 10% arvoinen tilaajalahja loppusumman mukaisesti, klikkaa tästä !

(ei koske alennushintaisia tuotteita)

Liity nyt MEMBER-jäseneksi ja saat parhaat edut heti !

Joulukuun tarjous

Verkkokaupan kautta maksetut ja tehdyt tilaukset -20%


Joululoma lähestyy , tee tilaus heti  !

MYYMÄLÄT SULJETTUNA

  23.12 - 6.1.2025 VÄLISEN AJAN. 

(jos tilauksella on kiire, niin mainitse tästä lisätietoja kohdassa)


X

REKLAMAATIOT

MITEN TEHDÄ REKLAMAATIO ?



Kuinka teen reklamaation, joka käsitellään mahdollisimman nopeasti ?
Jos olet ostanut tuotteet myymälästä Oulusta laita sähköpostit / WhatsApp viestit
vpluxoulu@gmail.com   050 470 74 47

NETTIKAUPPA JA ÄÄNEKOSKI

1. Nopein tapa reklamaatiolle on tehdä reklamaatio sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@vplux.fi Aiheeksi REKLAMAATIO JA TUOTTEEN NIMI
2. Liitä mukaan aina tilausnumero tai kuitti ostoksesta, jos kuittia tai tilausnumeroa ei ole, niin jokin muu todiste, selvitys ostoksesta, milloin on ostettu ja mistä. 
3. Kirjoita mukaan tarkasti mitä on tapahtunut ja milloin, lisää mukaan kuvia tai video.
4. Videon tai kuvat voi toimittaa suoraan WhatsApilla numeroon: 040 911 66 38
5. Liitä mukaan sähköpostiin ja Whatsappiin omat yhteystiedot: Nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoitetiedot.
Tässä vielä vähän muuta infoa reklamaation tekemisestä ! Älä soita turhaan asiakaspalveluumme jos ei ole ihan pakko, luemme sähköpostia jatkuvasti ja turha soittelu vain hidastaa asian käsittelyä.

Vastaamme reklamaation heti kun olemme lukeneet, että reklamaatio vastaanotettu ja palaamme pian asiaan.
Älä tee reklamaatiota ainoastaan WhatsApilla, tätä kautta saamme jatkuvasti viestejä ja viestit hukkuvat nopeasti massaan.
Mitä teen jos en saa vastausta reklamaatioon 48h sisällä ? Vastaamme reklamaatioihin vain arkipäivisin 08-17 välillä.
Jos et ole saanut kuittausviestiä 48h sisällä reklamaatioon on viestisi mennyt todennäköisesti roskapostiin tai jokin muu inhimillinen unohdus käynyt asian suhteen.
Soita myymälään / nettikauppaan reippaasti ja kerro asiasi ! Kun tarvittavat tiedot on toimitettu oikein ja reklamaatio on käsitelty, sekä sovittu jatkotoimenpiteistä:
Lähetämme teille maksetun rahtikortin sähköpostiin ja voitte palauttaa tuotteet lähimpään Postin toimipisteeseen tuotteet veloituksetta kortin avulla.
Jos tuotteen takuu on mennyt tai vika johtuu esim. omasta kämmistä, niin tällöin rahtikulut ja mahdollinen takuukorjaus yms jää asiakkaan maksettavaksi.
Älä tuo myymälään mitään tavaraa siitä ilmoittamatta.
Emme  käsittele reklamaatioita myymälässä jos siitä ei ole ennakkoon sovittu !





Webshop by: refox.fi - Web design: Digitoimisto Innovators' Club